Anasayfa > Zikir, İlahiler > Hasbi Rabbi Cellallah Mafi Kalbi Gayrullah Nur Muhammed Sallallah

Hasbi Rabbi Cellallah Mafi Kalbi Gayrullah Nur Muhammed Sallallah


     Siz değerli ziyaretçilerime bu zikir videosu paylaşmak istedim. İnternette İslam sitelerini geziyordum. Google zikir videoları yazıyorum, saçma saçma videolar çıkıyor. Video sitelerini gezmeye başladım.Sonunda bir kaç güzel bir zikir videosu buldum.En güzeli de buydu.Dinledikçe kendimden geçiyorum.Sizinde video izleyince bana hak vereceğini düşünüyorum.

    Video hakkında biraz araştırma yapmak istedim.Bu söyleyen kişilerin diğer videoları olup olmadığına baktım.Bu video hazırlayan A.R.Rahman adında bir Hindistanlı olduğunu öğrendim.Bu video aldığı güzel bir haber üzerine yaptığını öğrendim. İnşallah yanlış bir bilgi aktarmıyorumdur. Hakkınızı helal edin.Hindistanlı bir sanatçı olduğu için diğer müzikleri ilahi-zikir üzerine değil.Tek bir tanede olsa güzel.

   Videodaki görüntüler ise toplama gibi görünüyor.Video içinde bir çok karenin orijinalini görmüştüm.Her ne olursa olsun güzel hazırlamış.Sizinde defalarca izleyeceğinizi düşünüyorum.

   Videonun sözlerinin çevirisini hocama yaptırdım.Aldığım notlar nerede bilmiyorum.Sizinle paylaşmak isterdim.Ama sözlerine çok güzeldi.

   Allah’a emanet olun diyorum.

Zikir İlahisi İndirmek İçin;
 
Bu zikir ilahisini mp3 ve mp4 formatında indirmek için aşağıdaki resme tıklayınız.
 
Not;
 
Dosya Şifresi; gercekilimler 
 

Bu paylaşım daha önceden kurulmuş olan “Gercekilimler.blogspot.com” adresinden alınmıştır.

  1. Muharrem
    Ağustos 22, 2013, 8:05 am

    Gerçekten güzel. Telefonlar için (ezan vakti) diye bir uygulama var. Orada sanal halaka diye bir bölüm var. İki adet çok güzel zikir konulmuş. Onu da tavsiye ederim. Bunları mp3 formatında saklamak istiyorum. Benzer şeyler bulursak paylaşabiliriz. Allah aşkı veren herşey güzeldir.

    • Ağustos 22, 2013, 12:27 pm

      Allah razı olsun(amin) Gerçekten bu zikirdeki sözler bir ilahi gibi yazılmış değildir. Zikirler de kullanılan Hakikat Sözleridir. Anlamları gayet etkileyici, cezp edici ve derin anlamlar içermektedir.

  2. Ahmet Şakir
    Eylül 24, 2013, 11:36 am

    Ne denirki sizlere Allahım Razı olsun.

    • Eylül 27, 2013, 6:15 pm

      Rabbim Sizden de ve cümlemizden razı olsun.amin

  3. kirlisakal
    Mart 25, 2014, 9:25 am

    Sözlerin anlamlarını arıyorum ama bir türlü bulamadım…
    Sizde varsa paylaşır mısınız?

  4. kirlisakal
    Mart 25, 2014, 9:27 am

    Bunları buldum:

    “Hasbi Rabbi Cellallah, Ma fi Kalbi ğayrullah,
    Yuhyi Kalbi zikrullah, La ilahe illallah,
    Nur-u Muhammed Sallallah, La ilahe İllallah.” Derken eller kalbin üstüne getirilir, ikinci tekrarda ellerimizi yüzümüze kavuştururuz.

    Manası:
    “Celil olan Allah, Benim Rabbimdir ve o bana kafidir.”
    “Kalbimde ondan başka, hiçbir şeye yer yoktur.”
    “Allah’ı zikretmekle kalbimi diriltti.”
    “Allah’tan başka tapılacak hiçbir ilah yoktur.”
    “Allah, Nur-u Muhammed’e salat eylesin”
    “Allah’tan başka tapılacak hiçbir ilah yoktur.”

    [KAYNAK: http://www.mustafaozbag.com/index.php/zikir-vird/zikir-edep-erkan%5D

  5. mehmet
    Temmuz 3, 2014, 2:51 am

    videonun ilk başındaki cemaat Rahmetli Galip Kuşçu hocamızın cemaati olan galibi tarikatıdır ki ortada duran zaat bizzat Gailp hocamızdır.

  6. Murat
    Şubat 17, 2016, 10:40 pm

    Allah senden razı olsun kardeşim kalbim çoştı taştı elhamdülillah dinlerken bu zikri yapmak isyerim.zikrin tam metni var mı acaba bazı yerleri biliyorum ama arda bazı şeyler söylüyor anlamıyorum

    • Murat
      Şubat 20, 2016, 9:23 pm

      Bu zikirde ayette geçiyor sanırım Allahın esmaları anlaşılıyor anlıyorum ama aradaki ayetler hangileri tespit edemedim ne acı ki sözleri tayvanlıların korosuna ait sitede buldum bazı yerler anlaşılıyor ama bazı yerler danırım ayet ve tayvanlıların telaffuzu ve yazıya aktarımı nedeniyle hangi ayetler tespit edemedim bu zikri tauvan korosu da seslendirmiş.inşallah buraya kopylaıcam belki biri arada geçen sözlerin hangi ayetler olduğunu tespit edip transkiript ve tespit edebilir
      hasbii rabbii Jallallaah,
      maafii-qalbii Gairullaah
      nuur-e-Mohammad Sallallah,
      haq laa ilaahaa illAllaah
      ahal-e-talab-aajaab us dil mein tum ko bulaaye ahadullaah
      hu Allaahuu
      zikr se baDh ke nahiin hai amal koi hai faramaan-e-Rasuul

      Allaah hu
      Allaahuu zikr aman hai,
      zikr hai fatah,
      zikr shifaa hai,
      zikr hai dawaa
      hu Allaahuu Allaahuu
      baaqimil qull-e-faanii aur fanaa hai sub wo waqaabillaah
      hasbii rabbii Jallallaah, maafii-qalbii Gairullaah nuur-e-Mohammad Sallallah, haq laa ilaahaa illAllaah
      hu Allaahuu
      hasbii rabbii Jallallaah, maafii-qalbii Gairullaah nuur-e-Mohammad Sallallah, haq laa ilaahaa illAllaah
      hu Allaahuu
      har gul me.n, har buu me.n, har shay me.n nuurullaah
      har dil me.n, har pal me.n rahe zikr-e-illAllaah

      hasbii rabbii Jallallaah, maafii-qalbii Gairullaah nuur-e-Mohammad Sallallah, haq laa ilaahaa illAllaah
      hu Allaahuu
      zikr hai behatar nafarat se
      zikr hai behatar Gafalat se
      zikr hai behatar hujjat se
      zikr hai behatar Giibat se

      hasbii rabbii Jallallaah, maafii-qalbii Gairullaah nuur-e-Mohammad Sallallah, haq laa ilaahaa illAllaah
      Allaahuu Allaahuu Allaahuu laa ilaahaa illAllaah
      hu Allaahuu
      yaa ayyuum
      jal ke jalaalii
      yaa qayyuum
      jal ke jalaalii
      yaa awwal
      jal ke jalaalii
      yaa aaKir
      jal ke jalaalii
      yaa haliim yaa kariim yaa aziim yaa rahiim yaa haliim yaa kariim yaa aziim yaa rahiim yaa rahamaan yaa subahaan yaa annaan yaa mannaan yaa rahamaan yaa subahaan yaa annaan yaa mannaan
      yaa zul-jalaal-e-walii-ikaraam
      yaa zul-jalaal-e-walii-ikaraam
      hasbii rabbii Jallallaah, maafii-qalbii Gairullaah nuur-e-Mohammad Sallallah, haq laa ilaahaa illAllaah

      • Murat
        Şubat 20, 2016, 9:35 pm

        Bu da bir arap arkadaşın latine aktarımı; Zikr Singers:A R Rahman, Rafi, Rakeeb, Shaukar Ali
        ahal-e-talab-aajaab us dil mein tum ko bulaaye ahadullaah
        hu Allaahuu
        zikr se baDh ke nahiin hai amal koi hai faramaan-e-rasuulallaah
        hu allaahuu
        nijaat milatii hai unako yaqiinan karein jo qalb se zikrallaah
        hu allaahuu
        zikr se sar kaTataa hai nafas kaa beshaq zikr hai saifullaah
        hu allaahuu
        zikr aman hai, zikr hai fatah, zikr shifaa hai, zikr hai dawaa
        hu allaahuu allaahuu
        baaqimil qull-e-faanii aur fanaa hai sub wo waqaabillaah
        hasbii rabbii jallallaah, maafii-qalbii Gairullaah nuur-e-mohammad sallallah, haq laa ilaahaa illallaah
        hu allaahuu
        hasbii rabbii jallallaah, maafii-qalbii Gairullaah nuur-e-mohammad sallallah, haq laa ilaahaa illallaah
        hu allaahuu
        har gul me.n, har buu me.n, har shay me.n nuurullaah
        har dil me.n, har pal me.n rahe zikr-e-illallaah
        hasbii rabbii jallallaah, maafii-qalbii Gairullaah nuur-e-mohammad sallallah, haq laa ilaahaa illallaah
        hu allaahuu
        zikr hai behatar nafarat se
        zikr hai behatar Gafalat se
        zikr hai behatar hujjat se
        zikr hai behatar Giibat se
        hasbii rabbii jallallaah, maafii-qalbii Gairullaah nuur-e-mohammad sallallah, haq laa ilaahaa illallaah
        allaahuu laa ilaahaa illallaah
        allaahuu laa ilaahaa illallaah
        allaahuu laa ilaahaa illallaah
        hu allaahuu
        yaa ayyuum
        jal ke jalaalii
        yaa qayyuum
        jal ke jalaalii
        yaa awwal
        jal ke jalaalii
        yaa aaKir
        jal ke jalaalii
        yaa haliim yaa kariim yaa aziim
        yaa rahiim
        yaa haliim yaa kariim yaa aziim yaa rahiim
        yaa rahamaan yaa subahaan yaa annaan yaa mannaan
        yaa rahamaan yaa subahaan yaa annaan yaa mannaan
        yaa zal-zalaal-e-walii-ikaraam
        yaa zal-zalaal-e-walii-ikaraam
        hasbii rabbii jallallaah, maafii-qalbii Gairullaah nuur-e-mohammad sallallah, haq laa ilaahaa illallaah

      • Murat
        Şubat 20, 2016, 9:37 pm

        Bunu kim arapça ayetlrrin tükçe latinize edilmesi gibi latin harflerine çevirebilir yani bşzim anlayacağımız şekikde?

      • Murat
        Şubat 20, 2016, 9:42 pm

        Arafaki sözler ayet mi yoksa bazı sözler mi onu da bilmiyorum, umarım biri Allah rızası için bu zikribizim anlayacağımız şekikde çevirir

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

