Anasayfa > Hadis-i Şerif > Ender Tekin Oy Gülüm Oy Gündüzüm

Ender Tekin Oy Gülüm Oy Gündüzüm


Ender Tekin Oy Gülüm Oy Gündüzüm: Video İzle

Ender Tekin Oy Gülüm Oy Gündüzüm: Mp4 ve Mp3 formatında indirmek için tıklayınız.

 Ender Tekin Oy Gülüm Oy Gündüzüm: Sözleri

Ya Rasul Bugün Bayram

Sensiz Bayram Olmuyor Gel

Şu Gönlüm Sana Hayran

Sensiz Bayram Olmuyor Gel

Oy Gülüm Oy Gündüzüm

Oy Gecem Oy Yıldızım

Sensiz Ben Çok Yalnızım

Sensiz Bayram Olmuyor Gel

Sen Yoksun Ya Her Bayram

Ben Garip Ben Gariban

Biçare Kaldım Ama

Sensiz Bayram Olmuyor Gel

Oy Gülüm Oy Gündüzüm

Oy Gecem Oy Yıldızım

Sensiz Ben Çok Yalnızım

Sensiz Bayram Olmuyor Gel (Ya Rasülallah (s.a.v.)

  1. Mayıs 24, 2013, 11:39 am

    çok güzel bir ilahi

    • Mayıs 24, 2013, 11:40 am

      doğru söylüyon

    • Haziran 29, 2013, 6:58 am

      Evet, katılıyorum. Güzel bir ilahi.

  2. gonca
    Ocak 17, 2015, 6:55 am

    Çok işime yaradı Allah razı olsun

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

