Anasayfa > Dini resimler, Masaüstü resimleri > İslami masaüstü duvar kağıtları

İslami masaüstü duvar kağıtları


Selamun Aleykum Kardeşlerim. İnşallah güzel bir paylaşımla daha karşınızdayım. Aklıma Size sunmak, paylaşmak istediğim birçok şey geliyor fakat kimi zaman vazgeçiyorum kimi zaman yazıyı veya paylaşımı toparlayamıyor yarıda kalıyor ve çöpe taşıyorum. Bu paylaşımım da sık olarak bilgisayar kullanıyorsanız ve masaüstü resimleriniz ile aranız iyi ise Size göre bir paylaşım olabileceğini düşünüyorum. Fakat bu bir birinden güzel masaüstü resimleri İslami olduğunun altını çizeyim. Zaten İslamiyet’in dışına çıkmak istemiyorum Allah’ın izniyle.

İnternette masaüstü resimleri ile ilgili bir gezinin.Bir birinden farklı yüzlerce, binlerce hatta milyonlarca resim bulabilirsiniz. Fakat bu resimler Dinimiz İslam ile ne kadar alakalı olduğunu düşündürücü. Gün içerisinde defalarca gördüğümüz masaüstünü bir güzel İslami duvar kağıdı ile kaplasak güzel olmaz mı? Her defasında, Allah ismi yazan, Peygamberimizin ismi yazan bir masaüstünü görmenin güzel olacağını düşündüm.İşte bu güzellik için kolları sıvadım.Aşağıda görmüş olduğunuz bir çok resmi http://islamicstyle.al-habib.info/ sitesinden buldum.Allah hazırlayandan ve hizmete sunandan razı olsun.(amin).Sizin için hazırladığım masaüstü resimlerine bir göz atın.Beğendiğinizi bilgisayarınıza indir ve kullanın. Selam ve dua ile…

  1. Müziksiz ilahi
    Şubat 7, 2012, 7:51 pm

    Gerçekten güzel resimler,teşekkürler.

    • Ehlem ve Sehlem
      Şubat 14, 2012, 9:10 pm

      Ben teşekkür ederim.Sitenize göz attım İslam adına bir emek için Rabbim Siz’den razı olsun. ‘amin’

  2. Tuba
    Aralık 13, 2012, 11:26 am

    Rabbim sizlerden razı olsun inşallah, her şey çok güzel…

    • Aralık 13, 2012, 11:22 pm

      Allah Sizden de cümlemizden de razı olsun. (amin)

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

