Anasayfa > Dini filmler, Kutsal Gizemler Filmi > Teşekkürler Erdem Bey !

Teşekkürler Erdem Bey !


Selamun Aleykum değerleri ziyaretçilerim. Eğer sitemizi takip ediyorsanız hatırlayacağınız üzere “Kutsal Gizemler” filmi üzerine bir yazı paylaşmıştım. Bu yazımı da bir çok kişi tarafından okunmuş. Bu inanın beni çok mutlu etti. İşte bu yazımı okuyan kişilerden biride bu filmin yönetmeni Erdem Çetinkaya’ydı. Görüşlerini belirtti ve bana bu yazımdan dolayı teşekkür etti ve kitap ve filmlerden oluşan bir set hediye etti. Bugün ptt’den biri geldi. İnanır mısınız kapıya gelmeden ablama bu hediye ile ilgili bilgi veriyordum. Bir den zil çaldı ve hediyem geldi.Daha fazla uzatmak istemiyorum. Hediyesinden dolayı Erdem Çetinkaya’ya teşekkür ediyorum. Allah razı olsun.(amin). Selam ve dua ile…

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

