Anasayfa > Dini filmler, Kutsal Gizemler Filmi > Kutsal Gizemler Filmi Tv’de Yayınlanacak

Kutsal Gizemler Filmi Tv’de Yayınlanacak


Selamun Aleykum Kardeşlerim. Bugün sitemin istatistiklerine veya kumanda paneline bakarken yorum bölümde 1 yorum onay bekliyordu. Açıkçası yazılarımın yorum alması beni mutlu ediyor🙂 Yorum bölüne girdiğim ve yorumu okuyup uygun ise onaylayacaktım. Bir ne göreyim Kutsal Gizemler Filmi yazarı  ve yönetmeni Erdem Çetinkaya. Daha önce “Kutsal Gizemler Filmi ” adlı  bu yazımda film hakkında fragmanlar, bilgiler ve yorumlar içeren yazılar yazmıştım. Erdem Bey bu yazımı beğenmiş.

Yazımda Kutsal Gizemler Film’inin  bir çok kişi tarafından izlenilemediğini ve buna ben de dahil olduğumu anlatmıştım. Bana bu yazımdan dolayı teşekkür etmekle kalmakla kalmadı ve Kutsal Gizemler Film’ini hediye etmek istediğini söyledi. İnşallah bu hediyem geldiğinde ben de tam olarak filmi izleyenler arasında olacağım Allah’ın izniyle.

Gelelim şimdi Sizin de bu filmi izlemenize olanak sağlayacak olan duruma.Öncelikle film hakkında bilginiz yoksa yukarıda ki link adresine tıklayarak daha önce yayınladığım yazımı okumanızı veya internetten film hakkında yorumları okumanızı tavsiye ediyorum.Fakat izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.Konuyu  fazla dağıtmadan konuya dönelim. Sizin de bu film tam olarak izlemenize olanak sağlayan fırsat mı desem , olanak mı desem neyse işte. Kutsal Gizemler Film’iniz tv de yayınlanacak olması. Bu haberi film yönetmeni Erdem Çetinkaya’dan aldım. Söylemiştim ya yazım hakkında yorum yaptığını. O yorumda bu durumu da söyledi. Tabi ben de durur muyum Siz değerli okurlarıma paylaşmak istedim.

Bu kadar yazıdan sonra sonuç kısmana gelelim. Film hangi kanalda ne zaman ve nasıl yayımlanacak konusuna veya sorularına.

Kutsal Gizemler Film’in 19 Ağustos Cuma günü, Tnt Tv’de “Ömer Çelalık’la Hayatın Şifreleri” programında saat 23:00 ‘da yayınlacak inşallah. Erdem Bey yorumunda filmin programda 15 bölümden oluşacağını söyledi.İnşallah takip edebilirsiniz.

İnşallah Size yardımcı ve yararlı olabilmişimdir.Allah’a Emanet olun. Selam ve dua ile…

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

