Anasayfa > Dini filmler, Kutsal Gizemler Filmi > Kutsal Gizemler Filmi

Kutsal Gizemler Filmi


Selamun Aleykum Kardeşlerim.Sizinle çok önceden paylaşmak istediğim hatta daha önce blogger blog sitemde paylaştığım bu güzel filmi paylaşıyorum.Bu film hakkında biraz hem kendime hem de bizlere yani Elhamdülillah Müslüman olan bizlere kızıyorum.”Kutsal Gizimler” nedir bu kutsal gizemler? Kutsal gizem muhteşem yaratılışımızdaki dengeyi, oranı, düzeni ve harika yaradılışımızı konu alan, görsel unsurlarla ve kanıtlar ile biz Müslamanların Allah’ın yaratma gücüne hamd etmemiz için oluşturulmuş bir filmdir. Film demek doğru oluyor mu bilmiyorum fakat filmlerden ayrı tutmak gerek.Eğlenceden, fanilikten, haramdan ve günahtan tamamen uzak.İzlerken Allah’a olan sevgimizde, aşkımızda ve imanımızda bir hareketlenmeler oluyor. Yüksekliyor bu saydığım duygu değerleri. Neden ? Çünkü hakikat konuşuyor batıl susuyor. Şeytan sukut ediyor, insanoğlu aklını kullanıyor. Bu film kullanmadığımız aklımızı işleve sokuyor.Duygular birbirini izliyor.Şaşırıyor, hayretler içinde kalıyor, durgunlaşıyor ve biraz da pişmanlık oluşuyor.Fakat bu pişmanlık kişiden kişiye değişiyor tabi.

Yazımın başında kızıyordum ya kendime ve bize buna açıklık getireyim.Filmin yönetmeni Erdem Çetinkaya. Yukarıda izlemiş olduğunuz fragmanın filmi yanlış hatırlamıyorsam 2009 Eylül ayında vizyona girmiş.Benim bu filmden haberim ise 2010 yılında olduğu.Bir film olsa duymayan kalmaz izlenme, hasılat rekoru kırılır dimi ! Bu film değil mi? Bence hem de film ötesi hakikat, ilim beyanlarının bulunduğu muhteşem bir film.Şimdi internette arıyorum tam fuul halini bulamıyorum.Fragmanı bu kadar güzel olduğuna göre filmin full halini varın Siz düşünün! Halen pişmanın en sevdiğim filmlerden birinden haberim yok ve izleyemediğim. En sevdiğim derken aylar sonra izlediğim fragmanından sonra kanaatimi söyledim.

Bu yazıyı hazırlarken bilgi toplamak için Google gezinirken “kutsalgizemler.com” sitesine girdim. Maşallah yeni bir film daha çıkmış.İsmi “Kutsal Gizemler 1-2 2012″ Bu filmde de büyük mucizeler bulunmakta. Film tanıtımı için şu cümleler kullanılmakta ” Dünyayı değiştirebilecek yeni keşifler, Hz.Muhammed s.a.s ve Hz.İsa hakkında ki akıl almaz gizemler, kutsal kitaplarla ilgili büyük mucizler bilimsel kanıtlarıyla” Peki bu filmleri nasıl izleyebiliriz. İnternette aradım fakat fragmanından başka bulamadım.Sitesinde gezindiğim kadarıyla sipariş üzerine satılmak. Neden diye sorduğumda kendime ” Film yapmak kolay değil finans nerede ki, Hakikata kim finans olur kim destek çıkar ! Bu yüzden sipariş yöntemi ile sağlam kaynak sağlanmaya çalışıldığını düşüyorum.”

Sizden isteyim imkanız el veriyorsa siteye bir göz atmanız ve Kutsal Gizemler 1 ve  Kutsal Gizemler 2 filmlerini satın almanız. Şuan kampanyadalar 4’lü set 29 tl verilmekte. Bir düşünün 1000 sayfalık 2 kitap, 110 dk iki cd ve kargoda dahil sadece 29 tl. Kapıda ödeme🙂 Bir an pazarlamacı gibi oldum.Ne yapayım koyamadım filmi buraya izlemenizi istediğim ve destek vermek için bu durumu aldım.Allah’a emanet olun.Bu arada Simetri Projesi fragmanını da aşağıya ekliyorum.Selam ve dua ile…

  1. Aralık 1, 2013, 12:07 pm

    Youtube de 105 dakikası var. aratın. yazınız harika. çok teşekkür ederiz. İzlenme sayısı 1 milyona yaklaşıyor.

  2. Aralık 16, 2013, 12:46 am

    Lutfen Ingilizce tercumesini yapin. Bu film cok egitici ve fevkalade hazirlanmis. Hazirlayanlarin ellerine ve yureklerine saglik.

  1. Ağustos 16, 2011, 12:51 pm

Bir Cevap Yazın

