Anasayfa > Dini videolar, Dualar, Fakirliğe karşı dua, Fakirliğe karşı dua > Fakirliğe karşı dua – Nihat Hatipoglu

Fakirliğe karşı dua – Nihat Hatipoglu


Selamun Aleykum. Yine ben “ehlem ve sehlem”. Bir güzel paylaşımla daha karşınızdayım.Nedir bu güzel paylaşım.Bana göre güzel olması Peygamberimizin bu paylaşımda adının ve sözlerin geçmesi.Diğer güzellik ise Siz değerli ziyaretçilere bu paylaşımla Dinimiz adına bir şey kazanmasında yardımcı olabilmem. Değerli Hocamız Nihat Hatipığlu’nu bilmeyenimiz çok azdır belki de yok denecek kadar azdır. İnşallah bu yazımda O’nun en güzel dualarından birini paylaşacağım.Neymiş o güzel olan duamız? Dedim ya Efendimizin sözlerin olması diye, dua Peygamberimizin fakirliğe karşı kızına öğrettiği dua. Videoyu hemen çok sevdiğim video sitesine (vimeo) yükledim bile. Niye bilmiyorum ama daha güzel hizmet verdiğini düşünüyorum bu video sitesinin.Çok uzatmadan videoya geçelim. Rabbim hakkınızda hayırlısını nasip etsin inşallah.

Bu güzel duayı not etmek mi istiyorsunuz ? Duanın yazılışını aşağıya ekliyorum.

Ey yedi kat göğün ve büyük arşın sahibi olan Allahım! Bizim Rabbimiz! Her şeyin Rabbı olan Yüce Allah! Ey Tevrat’ı, İncil’i ve Kur’an-ı Kerim’i indiren, taneyi ve çekirdeği yarıp çıkaran Yüce Rabbım! Alnından tutup hesaba çekeceğin her şeyin şerrinden sana sığınırım Ya Rabbi! Sen öyle Evvelsin ki, senden evvel hiç kimse yoktur. Sen öyle Ahirsin ki, senden sonra hiçbir şey yoktur. Sen öylesine açıkta ve görünürsün ki, senin üzerine hiçbir şey yoktur. Sen öylesine sır ve gizlisin ki, senin önünde hiçbir şey yoktur. Ya Rabbi! Benim borcumu ödememi ve fakirliğimi gidermemi nasip eyle! (amin)

Selam ve Dua ile dostlarım…

  1. Ağustos 11, 2011, 9:09 pm

    çok teşekkür ederim verdiğiniz linklerden indircem insallah.

    • Ehlem ve Sehlem
      Ağustos 12, 2011, 3:41 am

      Ne demek ben teşekkür ederim.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

